kalla mig det

Igår blev som sagt planerad. Lucia direkt efter skolan. Hem och byta om till gymmet och träna, träffa sjukgymnast. Hem och få lite mat och kort därefter kom Pontus. Måste dock säga att jag inte var bästa sällskapet då jag hann somna både en och två gånger. Men jag var så trött! eller jag är fortfarande så trött! Annars, förutom att jag sov, såg vi sex and the city filmen. Mitt val, men innerst inne tror jag Pontus var stormförtjust! trots mitt val av film somnade jag dock efter halva. Sen när Pontus farit så pluggade jag till engelskan som vi hade idag. Vi skrev någon berättelse och jag hade verkligen ingen ide, måste varit det sämsta i skriv väg som gjorts av min höger hand!

Sen nu när jag kommit hem från skolan har jag bara suttit och gjort matte. Hann inte klart med veckans och då för man sitta, hela min helg är för övrigt rätt fylld med olika sortes läxor.

Nu, snart ska jag iväg till stan för att äta med la famila åså. Sen kommer jag inte ihåg om jag och min ständiga kompanjon Evis skulle på hockey eller inte, kanske skulle vi vara hemma? jag får ta och ringa henne! eller vänta kanske smsar om flickan skulle sova. ciao!



Denna hade gärna fått bilda gäng med mig!

Och förresten, gissa mat idag på skolan, köttgryyyyyyyta och riiiiiiis! variation, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0