karma

Idag for elevrådet för konferans i stan hela dagen. Inte överdrivet spännande eller roligt. Eller det var ju roligt att vi fick sluta tidigare, där slapp man längsta dagen! tjohej! Dessutom fick vi käka lunch på kulturens hus, gott men inte så speciellt. Och på tal om lunch så innan vi gick och åt så förklarade vår rektor vad en buffe var för något och hur man gör när man äter den. för det är ju så svårt!

Posetiv grej med hela det här elevrådsordförande måste ju vara att vi får bestämma när möten ska vara. tänk vad nos att slippa spanskan...(nos,nos,nos,nos). Sen efter, när hela alt var klart sprang jag och Eve på stan ett tag. Sen tog vi bussen hem, och bussis köraren missa hållplatsen helt, så var tvungen att gå från wika, såå jobbigt! nä men det var väl bra med motion.

Kommer ni ihåg när jag berätta att jag köpt rosa bandet. Och se på fan, det hjälper att vara snäll. Nu har jag vunnit två biljetter till luleå basket, så om nån vill gå på basket, jag säljer biljetter, gäller till vilken match som helst! Annars så får nog mami tröstköpa dem. Hade ju annars helt glömt bort att man kunde vinna! jisses. åhja alltid kul, precis som att träffa vic och carro lw idag. Söta människor! :)

På återseende!


             

Ibland ångrar jag nå så förfärligt att jag klippte lugg! :)


Till Anonym låt oss nu anta att du menar att jag inte klär mig bra, okej, tack för din åsikt! nästa gång kan du skriva namn slipper jag blanda in bloggen, tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ! du är så förbannat jävla snygg i lugg! :D:DD

2008-11-18 @ 18:29:13
URL: http://viqanblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0