lev ditt eget liv för du ska dö din egen död

Fortfarande förkyld, jag andas som en gris. verkligen inte vackert. verkligen jätte äckligt!

Idag var jag och Eve till Hm efter skolan. Hennes rara mor skulle på ica maxi och då så stannade vi där. Köpte inget, men en trevlig utflykt dock. alltid något. Ikväll ska jag till Porsön och tjilla.

Jag har ett kilo idomin på mina läppar och uppåt nu. Jag är typ sönder snyten eller nåt, inte najs. Dessutom känner jag mig så tjock, eller det känns som att jag ser så tjock ut. Och egentligen har jag inget annat att säga, eller jo, den där japanskan, som desginat kläder för hm, hennes collection släpps ju idag. Kul med sammarbeten. Men hennes stil är inte i min smak. Mest prickigt och jag föredrar faktiskt ränder.



Comme Des Garcons för hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0