Min pappa kungen

Precis hemkommen från skolan, vrålhungrig. Vem fick iden med att ständigt servera ris och dessa grytor? snälla lite variation tack! Dessutom smakar det apa. Kanske borde vi klaga, vad säger du Eve, det gick ju så bra sist? hihi. Annars var skolan allmänt slö. Vikarie i både no och sv. Ingen lärare i Hk. Hör övningar på spanskan ett hemskt tråkigt häfte på engelskan och stress på bilden. Det var den dagen.



Och alla grytor ser likadana ut, men heter olika!

Ikväll ska jag inte träna, är nog inte riktigt fräsch nog för det. Men ska ta mig en promenad och göra ryggövningarna iallafall. Det får räcka för min del. Nä nu måste jag få mat i min mage, vill ju inte dö av hunger.

TJAAAAA DÅÅÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0