same shit juat a diffirent name

Igår när jag skulle hem från Pontus och skulle byta till tvåan i stan så missa jag buss jäveln. Alltså den bara liksom drog iväg och allting är hockeymänniskornas fel, har dem hört talas om HOCKEY BUSS. All trafik vid coop arena gjorde väl inte saken bättre..Nåja, mamma fick komma och hämta mig utanför KH. Och luleå vann ju, alltid något.

Idag har jag och Eve varit och rantat på stan. Gjort ytterligare lite julklapps inköp, och sen köpte jag en mascara, mycket nödvändigt ska jag be och få tala om. Nu funderar jag på att ta en promenad i höstrusket för att sedan komma hem och göra mina ryggövningar ( jag år SÅ duktig ).

( parents två, kan ju vara att jag gjorde en utav mina sämsta redovisningar idag. Kan nog nästan sträcka mig att det var den sämsta )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0