särskrivning

Nu behöver jag hjälp. I engelskan ska vi fördjupa oss i ett helt valfritt ämne. HELT VALFRITT! ett ämne som intressear oss. ärligt talat, känns som att jag inte har något intresse! eller vänta nu kom jag på, mitt i skrivandes stund. Kanske kan man skariva om andra världskriget eller hitler. Simpelt. Vi ser ju ändå film om det och sen så  ska vi ju jobba med det efter jul, lite försprång skadar aldrig! eller är det någon som har en bättre ide?



Säger bara mums, ser nästan lika gott ut som tinas mat bilder! hon lyckas alltid få allt se så gott ut på bild!


Kommentarer
Postat av: Tina

hihi, i had no idea :D

2008-11-26 @ 19:21:21
URL: http://colafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0