sås-Stina och taco-Janne

Väldigt lame uppdatering på sistone.

Igår kväll så var jag med Eve, sen mötte jag upp några boys och tillbringade sista timmarna på dagen med dem. Helt festligt!

Idag så sov jag 10 timmar, sött. Sen så begav jag mig till b-hallen för att se j 17 match. dock så han ju Pontus göra sig illa så han fick sitta med mig och Jatko på läktaren. Sen tog jag och pontus bussen till Porsön. Vi tjilla gick och käka inne i porsöns centrum och därefter ytterligare lite tjill.

Sen tog jag bussen hem. Mötte Amanda, satt och prata med hon, trevligt :) Och sen skulle jag gå hem den ca 500 meter långa vägen från busshållplatsen. Jag kommer till sista raksträckan där det på slutet infinner sig ett gult hus där jag vanligen sover, äter osv. Iallafall en bil liksom sladdar bakom mig. Den svänger in på gatan där jag bor och av ren reflex öppnar jag blixtlåset på jackans ficka och greppar tag i mobilen. Hjärtat slår i 190 och benen viker sig. Men bilen, den stannar inte och tvingar in mig baksätet, den sladdar bara ostabilt förbi. Säger bara, våldtäktslarm nästa!

annars kom Pontus med en riktigt bra grej idag när vi åkte buss. När bussarna kommer till trafikljus är det alltid grönt. Och ja om jag tänker efter, inte är det många gånger jag suttit i ett rödljus i en buss. Så då är frågan, känner trafikljusen av när en buss kommer och släpper förbi dem eller har bussarna bara väldigt mycket tur? Borde typ fråga någon gång, aja, tåls att tänka på!

Nu är det dags att avrunda här, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa Stinis, det är faktiskt så att bussarna har en speciell grej som gör att trafikljusen slår om till rött... du vet Anders är juh busschaufför så jag vet :P Du kan juh fråga honom nästa gång i hallen ;)

2008-11-17 @ 17:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0