sleep tight.

Alltså snozze knappen, det måste vara en gode misslyckad uppfinning! förut använde jag den aldrig, men nu, jiesses! jag försover mig ju ständigt för att jag gång på gång kommer åt den där lilla knappen, så inte okej!

Till imorse hade jag ställt tre väckarklockor, för att vakna och hinna gå upp och fixa allt innan skolan, kan nån förklara för mig hur en liten människa som jag alltid har något som måste göras? jag skulle behöva en assistent, seriöst, tokigt underlättande det skulle bli!

Dessa tre väckarklockor är för övrigt, först en radio och ett larm på mobilen som går igång ca 06.30 och sen kommer ytterligare ett alarm på mobilen ca 06.35. Om man då lyckas slå av larmen på mobilen (radion står och skriker hela morgonen) så börjar första larmet snozze 06.39, vilket sedan medför att jag oftast kan palla mig upp ur sängen till 20 i sju. ibland kan dock missöden som att man råkar slå av alarmen helt, fast eftersom jag har två så minimeras ju risken avsevärt! vilken tekink man kan ha, tjineling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0