those money

Nu är stadsöskolan på gång igen. Inte gör vi någon mjukis vecka inte. Ett prov, ett läxförhör i spanska, på ett kapitel vi just börjat med, inlämning i svenska och dessutom så vill mer en ett praktiskt ämne bli klar.

Jag och Eve funderat då i slutet av dagen att ta livet av oss i en as stor ketchupflaska. Fast det fick inte jag, så jag får dö i senap istället. Och då slog det mig, tänk vad mysko att simma runt i något annat än vatten. Tänk och simma i senap. Sjukt gult och galet vidrigt! Undrar hur det känns att simma i något så segt. Eller tänk typ simma i lång fil eller något annat trög flytande, typ sirap. sjukt kladdigt! eller cola, vidrigt typ ja. Nä nu ska jag sluta upp med mina konstiga funderingar och gå och käka istället. hejdå people!

Kommentarer
Postat av: mia

du är utmanad(:

2008-11-03 @ 18:24:28
URL: http://miahkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0