bad hair day

Egentligen var det rätt onödigt att plugga så mycket så man jag gjorde, var ju trots allt rätt lätt det där no provet. Åja nu har jag precis fått höra lite skönsång från lillasyster min, den flickan fick lite mer musiköra än storasyster. Dessutom har jag plockat upp lite tjofs i rummet.

Nu ligger en hel helg framför mig. Tema vecka nästa vecka. Fy tusan vad skönt, inga läxor. Eller inga läxor som ska in nästa vecka iallafall. Helgen har väl för övrigt inga större planer, match ikväll i g-stad sporthall 20.00, kom och kika gott folk! Sen imorn ska jag och Eve gå på stan, basta och ja bara mysa :). Och på söndag är det träning igen. tid är oklart för det har jag glömt titta efter. Och sova, jag måste verkligen sova den här helgen!

Annars vill jag ge ett stor stjärna till vår spanska lärare Emma. Måste medge att jag inte gillade henne så mycket från början. Men hon är snäll och det är skönt med yngre lärare. Dem förstår som mycket bättre. Idag skrattade vi så mycket på spanskan att hon tårarna börjde rinna, värsta hemska ämnet är inte så värsta hemska längre. Och det gör livet obegripligt mycket enklare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0