Utkast: Stan idag ...

Stan idag med Eve, köpte min första julklapp, HA känn på den ni! kom inte och säg att jag är ute i sen tid inte! Sen for jag till mormor och morfar där större delen av mors släkt befann sig. Jag tyckte att vi tillsammans borde resa utomlands. Jag älskar att resa. ja, nu vet jag, ska önska mig en resa i julklapp av tomten!

Ikväll ska jag till Eve. Vi ska basta, lägga ansiktsmask och vaxa benen. Helt tjejiga saker alltså. Och jo, vi ska äta ben&jerry´s. namnam. Är dock fortfarande hemsk mätt efter den maffiga lunchen på dagobert och farsdags tårtan hos m&m.

Nu raderades allt jag skrev. Men kortfattat, jag se så mycket konstiga människor på bussen att jag funderar göra veckans konstigaste på bloggen, vad tycks? ( En gång, när jag skulle till porsön. Alltid när man ska dit man ser såna där mysko peeps. Iallfall såg jag en indian, var bara pilbågen som saknades. alltså helt seriöst, en indian !)

Nä nu har jag bättre saker för mig, kyss på nästipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0