lystring för listat

Tvingar på er en äckligt lång lista så här i slutet av veckan.

  • Vilken svordom använder du mest? jävla och fan.
  • Äger du en iPod? Nej, men jag skulle bra gärna vilja ha en! 
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? på skolveckorna är det kanske mellan 6-7. 
  • Hur många resväskor äger du? Inte den blekaste!
  • Använder du flip-flops? Händer, men föredrar hellre badtofflor.  
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Måste nog säga att jag hellre är med, är värdelös på att fota människor.
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Ehh, såg typ en del av star wars hos Pontus igår, fast jag orka typ hålla koncentrationen i 5 minuter. Inte min typ av film! 
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? veen :) 
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? KLÄDER! och julklappar.
  • Har någon någonsin kallat dig lat? haha japp mina päron gör det till och från måste vara p.g.a mitt delikat städade rum.
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingenaning, och orkar fan inte resa på mig för att ta reda ! :) 
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Säkert något, mitt minne är bra, men kort :)
  • Vad åt du till middag senast? En soppa med skaldjur och lax, faktiskt riktigt god :) 
  • Använder du huvtröjor? till och från träningen ja, och när jag fryser, vilket brukar vara när jag är sjuk.
  • Kan du vissla? Haha, ja! fast det låter inte för världen!
  • Vem var den senaste som ringde dig? Evelina.
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Chokladhjul?
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? det man inte vet lider man inte av. Men ja, klart folk gör :)
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920
  • Tittade du på tecknat när du var liten? har aldrig varit så förtjust i tecknat :)
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? haha, hur tusan ska man veta sånt? :)
  • Hur många syskon har du? e-e-ettttttt
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nix! det brukar jag inte vara. 
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Är rätt grym på vissa avsnitt i O.C! 
  • Äger du några band t-shirts? Nej, men jag skulle bra gärna vilja avguda något band bara för att få ha deras snygga t-shirt!
  • När flög du senast? Måste varit till stockholm med innebandyn.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? fem.
  • Läser du för skojs skull? YES! ( innerst inne är jag en läs tönt ). Nä men jag gillar att läsa bra böcker när det finns tid :)
  • Pratar du några andra språk?  engelska och un poco espanol.
  • Diskar du din egen disk? no, das diskmaskin dos. 
  • Har du gråtit offentligt? säkert. 
  • Har du en stationär dator eller en laptop? laptop.
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Nja inte riktigt, fast jag gillar mig att lära så länge det går rätt fort, mitt tålamod är kasst! 
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? En liten sak i navlen skulle inte skada, thihi :) 
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, fast visst är det rätt artigt om han gör det ja.
  • Kan du kasta macka? Någon studs eller två.
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men luleå liknar ju snart jamaica med alla dessa rasta byxor.. tror dock att Jamaica är snäppet varmare! 
  • Vem var din favoritlärare och varför? Kan inte påstå att jag har någon favorit, även om lärarna på stadsö är helt ok. Det finns bättre och det finns sämre. 
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nej,  
  • Vad har du för väder? Ishalka!
  • Har du en blogg? Duh... klart jag har!

  • Okej, jag kapa listan. Lessna fett mycket. Nu funderar jag om jag ska ne jag vet inte vad jag ska göra,

    HEEEJDÅ!

    Någon som vill köpa julkalendrar???????


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0