Vill du utvecklas eller ska du fortsätta veckla in dig?

Ni vet att jag för ett tag sen,  några månader kanske skrev ett inlägg om saker man tyckte var sexuellt tändande. ( http://stinastork.blogg.se/2008/august/att-lagga-sig-olika.html#comment ).

Well nu tycker jag det var dags att presentera motsatsten, något man inte gillar, nämligen fobier. Visst, nog vet jag att man typ kan ha klaustrofobi ( fobi för trånga utrymmen) och typ höjdskräck och ormrädsla åså, men detta, man slutar aldrig överraskas!

Bibliofobi - Fobi för böcker
Erotofobi - Fobi för kärlek
Hippopotomonstrosesquippedaliofobi - Fobi för långa ord.
 Anemophobia - Fobi för luft.
 Arachibutyrophobia - Fobi för att  jordnötssmör ska fastna i gommen.
 Mnemophobia - Fobi för minnen.
 Phronemophobia - Fobi för att tänka.
 Eleutherophobia - Fobi för frihet.
 Euphobia - Fobi för att höra goda nyheter.
 Ideophobia - Fobi för ideer.

Alltså jordnöts smör i gommen? och luft, hur tusan lyckas man överleva det?

Nu ska jag städa upp lite i mitt rum, Pontus skulle kanske titta föbi lite senare och sen ska jag nog försöka få tag i Eve :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: joar

hihih jag är också glad!!!

2008-11-12 @ 14:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0