worrier

Match idag, mot sävast. typ ärkerivaler, och vi har haft det jobbigt mot dem senaste året. Men ack vad saker och ting förändras!

Trodde inte att jag skulle få spela särsklilt mycket eftersom jag varit sjuk ( och är allmänt dålig på innebandy ). Men spela 2,5 perioder. Första med Maria. Alltså den tjejen, helt sjukt vad söt människa! om världen skulle ta efter henne, oj vilka framsteg! nä men hon är så ödmjuk helt enkelt. Jag är djupt imponerad. Och jag glömde kanske nämna att hon spelar i LANDSLAGET!! i fotboll i LANDSLAGET! gud jag har typ spelat med en kändis. Det här ska så berättas för barnbarnen!

Och vann matchen gjorde vi, en laginsats, 2-0, KÄNN PÅ DEN SÄVAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0