60 sekunder av grubbel är en minut av evigt förlorad lycka.

Måste säga att jag gillar att komma igång med bloggen, jag menar nu under temaveckan har jag ju som lite tid.

Idag då, skola med matte nationella. Svårt och säga hur det gick. aja man lär väl se! Fick också se premilära gymnasieintagningarna, kom in. Lägsta poäng var 230 så det känns rätt så stabilt. Tror spin blir bra, right?

Efter skolan la jag mig i solen och gjorde ett försök till att omvändla min bleka vinterhud. Försöket gick lite sisådär ärligt talat. MEn det var skönt! sola måste vara bland det skönaste som finns! Hann dessutom med att läsa ytterligare sidor i den sista stieg larsson deckaren, den är bra! och jag vill bara att den ska ta slut, dels för att jag är så nyfiken på hur den slutar och dels för att jag hatar att vara beroende av något så opraktiskt som en bok.

Nu sitter jag inne och trycker får se vad kvällen har att bjuda på. Sugen på att springa en vända eller iallafall ta en promenad. På? sitter och väntar på mami eller papi också så middagen blir gjord. För ovanlighetens skull är jag inte särskilt hungrig. Måste vara för att jag nyss knapra i mig några vindruvor, gött!





Inte riktigt lika varmt som Thailand idag men nästan nästan! (okej inte ens nästan, fan.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0