Det här kan bli intressant

Idag har jag världens sötsug. jag skojar inte, Hur botar man sånt?

Igår hände verkligen ingenting, ungefär som idag då. Men ikväll är det iallafall träning, kul! och imorn är det valborg. Det vill säga min mor fyller 40! många grattis till henne!

Annars så måste jag bara få lätta på mitt ömma tonårshjärta. Något som jag blir förbaskat irriterad på var här om dagen då jag skulle lägga undan en tröja på monki. Dialogen mellan mig och expediten gick så här.

-Hej, skulle jag kunna få lägga undan den här tröjan till senare idag?
- Tyvärr lägger vi inte undan den där tröjan för den är helt enkelt för populär.
-öhh, jaha.

Sen NÄR får man inte lägga undan tröjor för att de är för popoulära? Om de är så populära måste ju ändå någon köpa dem till slut. funderar på att bojkotta monki, man får ju faktiskt huvudvärk av alla de där speglarna som är överallt i butiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0