jag vill bara att du ska veta

Pontus tycker jag mysjoggar. Fy fan inte sprang vi i min takt, inte riktigt i Pontus heller men, aja jobbigt som tusan var det iaf.

Idag har jag hunnit springa en vända på stan och därefter hem och iväg och träna. Kände mig dock grymt hängig på träningen, usch vill inte bli sjukt. Seriöst det skulle lukta apa om jag blev sjuk. Jag hatar att vara sjuk. Jag hatar mitt immunförsvar.

Men från ett ämnet till ett annat, matte nationella imorn, kul? nej. Nervös? Ja. Känsla av att det kommer gå åt helvete? Ja.

Tycker det där med nationella bara är onödigt, aja är jag sjuk ska jag då inte dit. även om risken att jag är så sjuk känns påtagligt liten.

Oh well, annars har dagen varit fin med sol! många hjärtan till solsken.

Nä nu ska jag borsta gaddarna och slå en signal till Pontus, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0