lagomt jättetrött

10 månader, tack för att du vill vara i mitt liv.




Eftersom att helgen mest bestått av jobb så har det som sagt inte blivit särskilt mycket bloggande. Jobbet som var iform av att vända hamburgare osv på mässan i arcus var helt okej trots att mina fötter känns helt döda just nu! gör allt för att undvika att gå.
 
Nåväl, även om jag inte har planer att satsa på restuarang branschen i framtiden så var det helt okej. Det finns bara en dålig grej. Jag jobbar ju på örnvik, på mässan serverar örnvik mat i två matsalar, de serverar varmkorv, hamburgare, kebab, de har mackor, baugetter, fika och tillsist alla drycker man kan tänka.

Det som är dåligt med detta är att vi som jobbar i praktiken helt fritt får ta vilken mat vi vill hur mycket vi vill under hela dagen. Vid lunch är det alltid mest kunder, detta gör att man oftast äter en macka vid halv elva och något mer matigt vid två, halv tre. Sedan är det ju fikat också som finns och varmkorv och dricka. Men måste ändå säga att jag klarade mig ur helgen rätt bra,  men tänk om jag alltid jobbade, jag skulle troligen rulla fram efter ett tag!

Förutom jobbet i helgen har jag hunnit med en till sak, varit med eve och pontus på lördag och det lyste upp min helg! vi såg bl.a. robinson och jag måste bara få säga, gud vad vidrigt det var när Biling kissa (insatta vet), huhu läskigt för fan! Annars har jag faktiskt börja gilla min gamla tv kärlek. Ni vet när man var liten och robinson gick på 1:an då älskade man ju det. eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0