luftslottet som sprängdes

Sitter och funderar på spanskan, ska snart börja. Innan det funderade jag på internet mitt. Det har blivit så segt! NU funderar jag om man kan som trycka ihop allt? Ni förstår, okej kommer inte ihåg ordet men man kan göra det med hårddisken och så går allt lite snabbare, right?

Nyss har jag varit och sprungit, gode härligt :) nu är jag rätt så hungrig.

Men ska spara på maten, för om jag äter så kommer jag fortsätta att läsa sista boken i stieg larsson triologi och då blir inte mycket spanska gjord ska jag säga, rackarns så bra böcker! ( och jag vet att jag är ungefär sist med att läsa dem, men mamma sa faktiskt att de var hemska). Dem är rätt hemska för övrigt.

Imorn så ska jag och resten av Luleås 93 (?) på blondinbellas föreläsning. Tror jag ser i framemot det, jo fan det gör jag!

Nä el espanol väntar, kyss och hej!






Hmm, min dator kanske är hackad, jag uppdaterar typ aldrig brandväggen och virusskyddet, asjobbigt ju. hmm, det går utför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0