tillbaka

Okej, the comeback. Eller så inte. Har faktiskt inte saknat bloggen sååå mycket. Men jag kanske är värt att ta tiden och skriva ett inlägg, var ett tag sen sist.

Kan väl at påsken då. Tillbringat en vecka själv på ingridsvägen. Eller själv och själv. Sov med någon varje natt, haha sådan sällskaps människa man är. Nåja under denna tid upptäckte jag hur mycket jag pratar eftersom jag hela tiden kom på mig själv att prata rakt ut i luften. Detta är dock väldigt praktiskt eftersom man inte behöver något svar, man kan som svara själv och då blir det bra ska jag säga.

Annars har väl påsken bestått av mycket godis ätande. Men nu är jag tillbaka i GI farten. Skönt! ( saknar godiset lite smått dock). Men det ska nog bli bra, eller nåt. ska ju komma i balklänningen...

Idag kom också mi famila hem. Saknad de lite och det var as bruna från fjällsolen. Lärde mamma att surfa med tabs. Tabs är ju för övrigt en helt grym uppfinning.

Imorn börjar skolan, känner inte taggen! nej gudar så trist. men det är väl så det är.

Puss! (tråkig comeback, ja)



Förresten har ni inte kollat knäckebrödsdansen på talang, gör det! slå på youtube "knäckbrödsdansen talang". värt! (eller är det bara jag som tycker det är sjukt roligt?)

Kommentarer
Postat av: towe

Haha knäckebrödsdansen var ju kung! :D

2009-04-19 @ 21:47:24
URL: http://tbeckmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0