vad köper man åt någon som fyller 40?

Sitter och väntar på att pontus ska dyka upp. Vi ska ut och löpa, i min takt. Pontus påstår att han bara ska springa bort lite slagg ur kroppen. tsss, jag är ju vältränad nu! (om det vorde så väl).

Idag har jag varit och lyssnat på blondinbella. Helt okej och faktiskt ganska roligt. Jag blev nästan sugen att starta ett företag (tjäna pengar), tror dock jag hoppar att gå entrepenör. Nä spin blir nog fint, om jag nu kommer in. Borde inte premilära ansökningarna vara klara nu?

Annars har jag gjort missen att käka lunch på stan. Eller alltså det var ju gott men pengarna bara rinner iväg. Jag är numer så fattig att det är synd om mig, skojar inte! Och ändå finns det så mycket man vill ha. Men först måste jag köpa en present åt min mor som fyller 40 nästa torsdag. Men vad köper man? förslag? snälla?



Bjuder på en profilbild på mor min! ♥

Kommentarer
Postat av: A

beror på vad hon gillar, några fina accessoarer kanske ? :)

2009-04-22 @ 18:18:53
URL: http://aamandajatko.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag som bara önskar mig snälla barn och det har jag redan... lyckliga jag som har allt jag kan önska mig :-)

2009-04-23 @ 08:13:19
Postat av: Mamma

Jag som bara önskar mig snälla barn och det har jag redan... lyckliga jag som har allt jag kan önska mig :-)

2009-04-23 @ 08:13:50
Postat av: Mamma

Jag som bara önskar mig snälla barn och det har jag redan... lyckliga jag som har allt jag önskar mig :-)

2009-04-23 @ 08:15:16
Postat av: Anonym

2009-04-23 @ 08:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0