var har ni varit hela livet?

Vädret idag är allt annat än på topp så dödar lite tid i väntan på att maten ska smälta och regnet förhoppningsvis ska sluta regna innan jag beger mig för en liten löprunda. Det är vid såna här tillfällen man önskar gymkortet fanns aja om cirkus två veckor fyller ju någon speciell år...Och på tal om gymkort, ständig fråga, impuls eller helex?

Idag har ingenting hänt. inget som jag kan komma på iallafall eller jo fick hem mina skor jag ska ha på balen, ni får en smygtitt, svarta slingback med 10 cm klack, jag bearbetar mig uppåt! slänger in någon mer bild också.








Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gulliga när är du och Kajsa :-)

Kram mamma

2009-04-29 @ 08:52:23
Postat av: Rebbo

HELEX:D

2009-04-30 @ 19:50:55
URL: http://rebeccajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0