21 DECEMBER

Såja alla julklappar klara, snökaos i Luleå stad och noll julkänsla. Tänk er att julafton är om tre dagar? Sjukt jag vet.

Idag har jag tillbringat min dag på stan och skolan. Har officiellt jullov nu! Har också skottat gården, måste vara bland det tristare i livet right. Har också hunnit skänka den tröja en hel del tankar, hihi blir nog shopping på nelly efter jul. (dock måste jag få pengar i julklapp om detta ska vara möjligt, nåväl.)

Annars funderar jag på små funderingar i mitt liv. Tänkte dela med mig.

Funderar att slå till på en fabulous lugg till ny (h)året eller låta mig färga håret i en mörkare nyans, honungsblond, utan att de ser grått och trist ut. (se nedan)



Påminner mig om min syster hårfärg..fint!

Nu måste jag gå och äta lite mat, magen skriker!

Kommentarer
Postat av: A

konfan <3

2009-12-22 @ 12:14:26
URL: http://aamandajatko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0