Hej mitt vinterland!

Godmorgon!

Vaknade för dryga timmen sen, lagomt pigg. Igår så var jag lite rastlös och då kom pyssel stina fram. Hon gör det när hon inte har några läxor att göra. Vilket jag otroligt nog knappt har just nu. Har lovat mig själv lite vila till efter julafton. Nåväl, så då hade jag lite tråkigt och tänkte jag pimpar min tröja med nitar. Fruktansvärt bra och billigt för en fattiglapp som jag.

Man behöver:



-Gamla tröja, min var sådär äckligt billig på JC superrea.
-Gammalt nitbälte i dålig kvalite, antar att de då är lättare att pilla bort nitarna.
-Näbbtång? heter det så? Till för att liksom trycka dit nitarna på tröjan.

Och......Voila!

 

Okej bilden är jätte suddig. Suddigare än vad jag till och med minns.



Såja lite bättre. Visst var den rätt så fin ändå?



Snart ska jag bege mig till skolan. Lyckligtvis får jag skjuts, hade nog inte hittat från huset till busshållplatsen annars. Här öser verkligen snön ner, usch och fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0