Rubriks kub

Idag har jag jobbat på örnis. Jag gillar att jobba på Örnvik, som oftast är det trevligt. Idag för exempel var det trevligt. Jag diskade jätte lite och åt smakrik julmat, prinsesstårta och lagomt med godis. Veck dock lite för mycket servetter och insåg att jag måste börja träna att bära flera tallrikar med mat på. Maten gör verkligen det hela komplicerat.

Nåväl sitter uppe och gör inte så mycket, väldigt uppe i varv efter eftermiddagen och kvällens jobb, så är det! Insåg precis att jag nu har under en krona på mobilen, alltså det där med att klara sig fram till julafton kommer inte att fungera. Ska nog tala snällt med min mamma och pappa imorgon.

Och ja, vet ni vad jag också ska göra imorgon? Jag ska äta sushi, yummie! Och sedan ska jag gå och kika på den helt makalösa jacka:



Och ja, jag vet. Den kommer gå ner på knäna på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0