SKOR OCH JACKA

Undrar ni kanske var jag har försvunnit? nä inte precis någonstans. Igår umgicks jag mestadels med Pontus, Vi gick eller snarade kämpade oss igenom snöstormen till storis. Handlade livets förnödenheter, som mjölk och fil. Såg lite jvm och så.

Idag var jag och min mor på stan. Detta kan sluta hur som helst, vi har så olika åsikter på olika saker. Men än så lever vi båda. Vi har idag varit på varenda jack och skobutik i hela Luleå. Jag skojar inte. Slutresulatat blev iallafall en fjällis (beställdes på absolut sista affären!) och ett par skor som jag beställde från modekungen nyss.

Nu till det tråkiga, väntan. Jackan var tvungen att beställas från någonstans och skorna kommer ju helt naturligt om jättelänge. typiskt. Jag har ju världens sämsta tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0