12-1 mot GSK B

Idag fick jag vara med om något jag aldrig tidigare fått vara med om. Idag har jag för första gången i mitt nästan sextonåriga liv gjort ett mål i innebandy. Det var inte särsklit snyggt men jisses vad jag blev förvånad. Som en fågelholk! Trodde inte riktigt att det hände, Rebban drog till och med kommentaren, "Stina du gjorde mål" men fågelholken var kvar haha! oh well, vilken grej! ( jag tror ibland att jag fortfarande är inne i något sorts lyckorus ).

Min natt spenderades på porsön, hos Pontus. Det är alltid lika förbaskat mysigt. helt sjukt!

Annars har ju jag som sagt spelat match idag och sen varit på middag med släkten på Waldorf. Det jag icket gillar med luleå är att dem enda resturanger vi har är typ kina, hamburgare och steakhouse. And it´s make my bored. Fast nåja maten smaka ändå ok, rätt gott, fyra små rätter blev det.

Sen, tillsist har jag valt gymnasium. Efter många om och men blev det SPIN i första, natur i andra och teknik i tredje.


Tack och hej! kyss på lilltå!


Kommentarer
Postat av: Lilleken

inte för att klaga på din värdelösa engelska men snälla?

2009-02-04 @ 19:06:47
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0