8 Månander och 1 dag, tack för att du finns.



Måste säga att jag är på rikitgt fint humör,

-Sportlov !
-Sol!
Skellefteå vann igår! hääärligt!
-Stockholm om två veckor!

Ser ni, livet leker, nästan. Det skulle kunna vara sommar också. Jag börjar seriöst riktigt längta till sommaren. Är något less på vintern. Vintern, alltså det är inte kul. Eller man spelar ju innebandy och det är ju kul!

Värsta med vintern måste ju dock vara att det är så förbannad kallt, då kan man inte ha sin skinnjacka. stysan love skinnjackan. Skulle nog kunna skriva ett helt kärleksbrev. Men det ska jag inte göra. Istället ska jag gå och hämta mobilen. Sen ska jag kanske gå och hämta symaskinen, har lite kläder som måste lagas, fållas upp osv. Problemet är ju bara att jag är så dålig på det, äh får kanske vänta, nåja vi lär väl se!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0