det växer damm

Har precis gjort ett super ryck i mitt rum. Nu ser det skapligt ut!

Veckan har varit rätt så härlig! Har hunnit träffa Jatko, Pontus, tränat en del och varit med i Tv, slå det! säger dock inte när fanskapet ska sändas. Jag vill ska inte ens se det själv!

Idag har jag tillbringat min eftermiddag framför matteboken, inte särskilt spännande.,. Har också försökt ta kontakt med en viss Evelina, hoho, stysan anropar! haha.

Ikväll ser planerna ut som följande. Lite film med brudarna och däefter sov sällskap med Pontus, strålande va!

Imorn ser planerna ut som stan och sen vette tusan, plugg behövs göras, och kanske bio med Eve.

Nä om man kanske ska gå och svischa om eller nåt. Eller så inte. Får se om jag orkar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0