Ibland slår det mig hur jävla mycket jag saknar dig när du inte är vid min sida.

Pratat inför ungefär alla nior i Luleå kommun idag. Sen käkade jag på max och blev utstirrad av ungefär hela stan. Sen gjorde jag och Eve ett försök till att hitta ett sommar jobb. Mission not completed, mission will be repeted.

Och ja, pratstunden för alla niorna då. Nä jag är bara helt retard stämplad, ful, konstig, tjock och världens största tönt. Annars gick det bra, jag tror inte att jag luktar illa. Eller det gör jag säkert, fråga typ Manne. Jo säkert luktar jag illa också. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: friida!

jag tyckte ni var duktiga! :) hade aldrig vågat de själv :p

2009-02-16 @ 17:34:45
Postat av: Anonym

kan faktiskt erkänna att du inte luktar illa

2009-02-18 @ 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0