Ingen dag är den andra lik

Min mor kom just in i rummet. Hon utbrister då något i stil med " Värst vad du blivit viktigt på sistone". Måste vara med tanken att jag tillbringar halva min livstid i telefon med Benny G! nä men skämtosido, trevlig man ! :)

Och på tal om telefon. Jag tillbringar mycket tid i telefon. Sen julafton har jag pratat i dryga 63 timmar per dag i telefon. Detta innebär att jag pratar i telefon ungefär en och en halvtimme av min vakna tid på kanske 17 timmar. Undra vad det blir i procent?

Nu är det lite små plugg som gäller, därefter träning, ciao!

Kommentarer
Postat av: Lilleken

"Sen julafton har jag pratat i dryga 63 timmar per dag i telefon. Detta innebär att jag pratar i telefon ungefär en och en halvtimme av min vakna tid på kanske 17 timmar. Undra vad det blir i procent?" läs igenom det där, fundera ett tag och sen förklarar du för mig är du snäll...

2009-02-04 @ 19:09:35
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0