Jag tror inte att ni bryr er, men iallafall

Fick precis ett sms av Pontus, ..."Jag hör av mig sen <3"

Något säger mig att matchen ikväll inte gick riktigt som den skulle ;)

(gudar vad jag hänger ut folk, nåväl)

Nu skulle jag kunna hänga ut en till, men jag låter bli så låt oss kalla henne Adrian. Träffa Adrian ikväll och vet ni vad hon har hittat på?

Adrian har picerat sig själv på ett ytterst underligt ställe med en säkerhetsnål. Adrian har piercat sig själv i bröstet, inte i the nipple utan i bröstet alltså som bara mitt på. Dock tog nyss nämnda bort piercingen då det började göra ont. Fick se märkerna, ajaj, var är världen på väg !

Kommentarer
Postat av: fal the faNNY!

HHAHHAHHAA, ADRIAN!!!!! :D

2009-02-25 @ 23:01:49
URL: http://fal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0