kort, men med fötterna på jorden!

Okej jag är kort. Väldigt kort. Min mamma är också rätt kort, faktiskt.

Ni vet att jag tidigare har framfört mina klagomål angående Max extremt diskriminerande beställnings diskar? Nu har jag kommit på ytterligare en grej. Denna eftermiddag var jag och min mor på jakt efter en ny jacka till mig som ska användas när jag åker slalom osv. Vi var först på team sportia innan bilen körde till Stadium. På stadium ser man en jacka, men nej jag når inte fanskapet, mamma når inte fanskapet. Mia var dock där och hon nådde så jag testa jackan och insåg att den inte var till för mig. Till saken hör att om man nu ska ha kläderna högt upp, ha en sån där pinne som man kan ta ner dem med, okej?
 
Så jag slipper klänga på galgen, stå på tå och nästintill hoppa för att nå, tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: MIAAAA

Haha , ja men det är knappt att man når jackorna(:

2009-02-22 @ 18:36:54
URL: http://miahkalla.blogg.se/
Postat av: jennyy

Det måste vi absolut! :)

2009-02-23 @ 19:24:42
URL: http://jempish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0