osten, för helvete!

Eve tyckte att det var dags att uppdatera bloggen. Först tänkte jag skriva om alla fula finska barn vi såg idag på storheden. Det är något speciellt med finska människor. Unikt.

Så istället ska jag berätta om vad som hände när vi gick från bussenhållplatsen in till ica för att pudra näsan. Jag och Eve går över en kulle och helt plötsligt, utan förvarning, ramlar Eve. Det går i slowmotion och man kan riktigt höra, Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Väldigt roligt var detta. Ungefär som finska barnen.

Något annat roligt är mina riktigt fina planer till helgen,

Fredag: Städa, Match mot noviken!
Lördag: Vara med Eve på dagen, troligen. Dock kan vi inte gå på stan eftersom nu är det spara som gäller! Lagfest på kvällen inne i stan och därefter slaggar vi hos mig(därav städandet), kul!
Söndag: Allmänt tjill, ska försöka träna något.

Ser ni, INGET PLUGG, WHOOP!

Vill för övrigt utomlands nu, var är det varmt just nu? tror smhi. se är värt ett besök, ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan vad skönt att man åker till Turkiet i Augusti! :D dock ett bra tag kvar ! :/

2009-02-19 @ 21:55:44
URL: http://amaanndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0