rubriken är fan inte lätt

Jag sitter och väntar på att bea och eve ska dyka upp. Då slår det mig att jag borde faktiskt dela med mig om en liten små underlig händelse för bloggen.

Nåväl. I torsdag var jag och tränade på impuls för första gången i mitt liv, jag var med mor min på bodypumpen. Det var helt okej, ganska jobbigt och ja, jag har träningsvärk dagen till ära, mesta i armarna, men värken sitter baske mig överallt, nåväl. När jag står där och pumpar stången upp i högan sky medan jag ser mig själv i spegeln ( jag ser för övrigt galet blek ut). Så ser jag någon annan i spegeln. En kort människa som faktiskt liknar mig lite grann på ansiktet. Fast inte på håret. Människan är klädd i helt vanliga svarta kläder. Jag börjar kolla mig runt för att se denna person bakifrån eller kanske snett bakifrån. Men jag hittar hon inte. Tills slut vänder jag tillbaka min blick till spegeln för att se på personen igen och då plötsligt slår det mig, fan, det är ju min egen mor, jisses vad hon såg yngre ut och gosh vad hon är lik mig.........



första bästa bilden jag hitta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0