typ som en ko, med två ben!

Idag vaknade jag halv åtta, säg mig, vad är felet?

När jag äntligen får sova så sover jag inte. Dem 2,5 första timmarna gick istället åt att läsa min fina bok, män som hatar kvinnor. Känndes det var på tiden att ta mig igenom den.
 


Idag har jag inga planer, funderar på att bädda min säng och sedan att återvända till boken. Jag och Eve ska nog ta en promenad också innan vi går till mig och fixar oss för att ta bussen in till stan. Lag fest som sagt, kan bli riktigt kul!

Bra grej med dagen är ju annars att termometern står på -2,5 grad. Uppmärksamma komma tecknet, det är  varmt och äntligen kan man få ta på sig någon annan jacka en sin tråkiga svarta, men ack så mysiga, parkas. Tror min skinnjacka åker på, stina ♥ skinnjacka.

Kommentarer
Postat av: Ek

kan bara meddela att det är typ orkanstorm ute! blåser stört mycket:S

2009-02-21 @ 12:56:14
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0