life is a strange story

Äntligen funkar det att logga in på bloggen. Jag som har varit så sugen på att blogga hela dagen. Eller egentligen har jag bara haft ofantligt tråkigt hela eftermiddagen.

Igår var jag på bio med Eve, Vi såg i taket lyser stjärnorna. Jag grät en skvätt. Eller okej jag grät mer än en svätt. Ärligt talat grät jag jätte mycket, men under omständigheterna så klarade sig faktiskt sminket bra. Annars är jag mycket nöjd att filmen inte förstörde hela boken. Det har en tendens att var så ibland.



Igår var vi också förbi till kulturens hus för att kika i stora salen där. Vi ska ju som sagt hålla ett tal där för alla Luleås kommuns nior. Att bara säga det bildar en stor klump i magen. Och att vara där igår, hjälp. hjälp, hjälp, hjälp. Gudar vad har vi gett oss in på. Det var enormt. Men, vi får tänka positivt, man blir en erfarenhet visare!

Och för att byta ämne. Det är alla hjärtans dag på lördag. Väldigt mysigt måste jag säga. Vill ni höra mina strålande planer?

-Jag ska umgås med mina fantastiska vänner och sen pojkvän. Jag och mina vänninor ska ha en mysig dag på rosenday spa och därefter ska vi ta en fika på stan, lovely! Jag och min pojkvän ska bara vara hemma. Laga middag tillsammans, se en romantisk komedi och bara umgås med varandra! jag förväntar mig choklad i massor, snygga underkläder och om jag har tur kanske ett litet smycke.

Eller så inte. På fredagen ska jag vara med Bea och Eve. Vi har typ den bästa traditionen när det gäller alla hjärtans dag. En helkväll med film, mjukisbyxor, canasta och film! jag klagar icket! ska ju faktiskt upphäva mitt godislöfte under helgen ( 4,90 kr hg för lösgodis på ica maxi!).

Och på lördagen vette tusan som händer, eller jo. Jag måste plugga matte. Och sen försöker jag väl hitta på nå och jo jag ska träffa Pontus också. Vi ska troligen passa min 13 åriga lillasyster och också äta ytterliggare med sötsaker.

Jag tror att jag tycker att alla hjärtans dag är allmänt överskattat. Det är ju bara vi kvinnor som gillar det, måste vara vår romamiska gen. romantisk är för övrigt ett väldigt fult ord. Nåväl. Alla hjärtans dag är fint. Man får ju ge små presenter till dom man älskar, och man får äta godis.



Nä ikväll är det match mot P 15, 19.30 kanske vi startar? i G-stad sporthall, kom och titta vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0