9A, nu lever vi!

Sista terminen på stadsön, ska bli rätt skönt, ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag tycker. Ser ut att bli fullt upp iallafall, och på ett sätt kan jag inte låta bli att gilla det på något sätt. Fast samtidigt, det måste vara lagomt. Sen är det väl bara att säga det, jag är min stora tvekan om bloggen kommer få plats så mycket mer i mitt liv. För jag vet att jag måste prioritera och då är det väl denna som prioteras bort när saker kör ihop sig. För vad annars ska jag ta bort? det funkar inte så.

Nåja nu kör jag på iallafall, tills proven börjar trilla in och gymnasievalet, och elevrådsgrejset. Ni vet, sånt där. Sen ska jag väl försöka leva lite också, kanske sova lite, borde börja bege mig mot sängen snarast. Skola imorn som sagt. Gud vad deprimerande. Kunde lätt vilat ut mig lite till. Borde väl försöka sova lite till också, pytte lite mer än förra terminen.

Nä nu ropar sängen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0