andra januari

Jag har en lite så allt för stor godis påse här hemma. Det känns väldigt, väldigt jobbigt. Min kropp behöver socker! buhuh.

Nä men nyår då. Ärligt talat inte så speciellt, men det var ändå fint. Fyrverkerierna i stan hade man kunnat hoppa över. Det var ju trots allt mest kallt. Men samtidigt mysigt, på något vis. efter stan tog jag och min käresta bussen till Porsön. Det var inte så lite nos att komma in i värmen sen.
 
Hela första Januari spenderades på porsö berget. Vi kika lite film och spela Xbox, behöver jag ens säga att jag var kung på det sistnämnda?

-Nej, trodde väl inte det.



Nytt år då. Blandade känslor. Väldigt kul fast samtidigt, det känns läskigt. Det är så mycket som väntar och ärligt talat vet jag inte om jag är mogen för det, men jag antar väl att jag är det. trots att känslorna kan variera lite. Ska iallafall 2009 försöka att vara ifrån godis, dock är det förbaskat tråkigt. Ärligt talat så känns den där godis påsen väldigt lockande, kanske måste man bara äta upp den och sen skippa godiset? nä jag kan inte hålla på och vela så här.

Idag har jag sovit och varit på Porsön. Det är väl typ det. Har försökt välja gymnasium också. Det gick inte alls. Dessutom har det varit så hemskt kallt. Hur kul är det på en skala?

-Inte så kul!

Ikväll är det inventering på Jula som gäller, tjosan!


Kommentarer
Postat av: Tina!

Svik mig inte! Jag valde NÖTTER idag framför allt det goda godiset! stolt

2009-01-03 @ 00:09:23
URL: http://colafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0