äter, och äter och äter

Jag har inte bloggat på länge och vet faktiskt inte om någon riktigt bryr sig.

Nåväl allt rullar på som vanlig. Jag och Eve har hursomhelst kommit på en helt fantastisk idé på innebandyn. Vi är alltid dem som plockar ihop bollarna av någon anledning och då för att slippa det ska vi uppfinna en dammsugare som liksom suger upp bollarna med en enorm kraft, man ska alltså kunna stå i mitt cirkeln och bara vifta med maskinen och vips så är bollarna i behållaren. Nackdelen är då att allt damm skulle följa med bollarna, men då installeras bara ett fiter i dammsugaren så dammet fortsätter. På så sätt blir det städat också! sedan när alla bollar är insamlade ändrar man suget och ploppar ner dem, lugnt och metodiskt i bollsäcken, ärligt talat borde jag gå teknik och uppfinna en manuell bollsamlare!

Funkar inte att ladda in bild, bajs, jag hade ritat fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0