att inte välja är också ett val

Sitter i gymnasietankar, precis som resten av dem två senaste veckorna. Igår lutade det åt entrepenör, men eftersom No:n faktiskt är förbaskat rolig just nu så lutar det natur.

Idag då, skola. Faktiskt inte jätte jätte tråkigt. faktiskt helt okej. Eftersom skolan drog jag på dobbarna på skorna och sprang en liten runda. Mycket skönt, efteråt. Nu sitter jag och pratar i telefon och funderar att bege mig mot duschen.
Ikväll är planerna mycket lösa, det blir nog bara att vara hem med mi padre. Mycket trevligt,

Planerna till helgen är fulla. Innebandy match, Pontus födelsdag och cup med små tjejerna. Jag är taggad och har dessutom nästan noll läxor, bara lite småtjofs, det är lyx!



Rosa naglar dagen till ära, man börjar små le bara man ser på det! det superfina halsbandet som man ser superdåligt har jag fått av Eve i julkklapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0