bloody sunday

Igår kväll kunde jag banne mig inte somna. Jag låg och vred mig fram och tillbaka. Bytte kudde. La mig på mage, på rygg, bytte tillbaka till sidan. Och då slår det mig, det var så länge sedan jag inte somnade direkt jag la huvudet på kudden att jag glömt bort vad tusan man tänker på innnan man somnar. I vanliga fall smsar jag, pratar i telefon, pluggar eller sitter vid datorn tills jag uttryckligen är död och sen slocknar jag på dirren. Nä dessa sov fasoner är jobbiga och att man dessutom inte orkar upp ner väckarn ringer klockan halv tio. Jisses jag vill inte ens tänka på hur det ska bli sen när skolan börjar.

Skolastarten kommer dessutom med en väldans fart. Sista terminen på stadsön. Det är fan lite läskigt ändå. Jag har inte lust att börja igen, men men inget val har man väl och idag har jag faktiskt varit duktig och pluggat lite. Kanske ska fortsätta i den stilen later on. För inte fan är jag klar, typiskt nog. sen måste jag faktiskt plocka mina ögonbryn, gosh vad tråkigt.



Jag saknar fotbollen, a lot!

Kommentarer
Postat av: evis

vi borde få igång nå svammel lag eller något i den stilen, vi har tagit oss an värre saker än de här stysan så varför skulle de inte funka?? ;)

2009-01-04 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0