bobbs

Måste säga att min dag inte varit strålande fantastiskt. Men helt okej. Trots trötthet och små humörsvängingar. Nåväl. Det gamla vanliga har hänt, skola, plugg och Pontus. Inget att klaga på sådär jätte mycket. Pontus är snäll.

Igår hade vi träning och då kom samtalsämnet att handla om bröst. Rebecca är numera stensäker på att hon innehar bröstcancer och jag, som personligen, känt på hennes vänstra och högra bröst kan bekräfta denna uppgift. Slutligen kom vi också fram till att bröst egentligen bara är två fett klumpar. Ärligt talat. Hur kan man anse att bröst är attraktiv? vi försökte vrida och vända på saken. Men icket! inget svar på frågan. Eventuell manlig läsare har kanske lust att ge oss ett svar?

Tack på förhand!


Okej du vet min klubba, som fortfarande är spårlöst försvunnen, det är en salming, kom faktiskt på det sen. Fast käre anonym ( misstänker starkt någon, men här ska vi inte hänga ut folk) tack för det, för ärligt talat jag har ju ingen riktig koll, TACK! :)

Kommentarer
Postat av: evis

jag var den anonyma, men mitt namn kom inte med! :) den anonyma evelina norman..

2009-01-28 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0