fredag - nä vet du vad, vi tar en paus.

Lyssnar på Winnerbäck. Är bränd efter solariet igår, det gör mucho ont en bak när man sitter på golvet, ska nog ta och lägga mig ner snart.

Idag har jag varit på stan och köpt näs spray. Ikväll ska jag plugga och äta B&J. Det sistnämda känns som om det är mycket gotti, Har dessutom en supersöt t-shirt på mig dagen till ära. Nu lutar det åt att kämpa vidare med novellen, ska skriva om dödsstraff, har efter velande bestämt mig att jag är emot, vad tycker du? :)



Lite brun blev jag iallafall, på vissa ställen!







Ben and Jerrys New York Super Fudge Chunk, varför byta ut något som alltid funkar?

Kommentarer
Postat av: Carro

Ush ! den äckligste av alla :( men B&J är gott ändå ;)

2009-01-21 @ 09:00:18
URL: http://carolinaam.blogg.se/
Postat av: Rebecca

är den god?

2009-01-21 @ 09:12:36
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0