har du sett regnet falla när solen skiner?

Jag är snuvig, uttalar Hitler som en kines, hitlel.

jag har gått och dragit åp mig en sjukdom igen! inte så förvånande då jag tycker jag lyckas få vart enda virus som kommer. Så ingen träning för mig ikväll, det är synd!  jag är grymt träningsugen! bortsett från att min andning inte är normal och för att jag har feber, men ja. Ikväll blir det alltså att ta det lungt, SKA komma i säng tidigt. SKA välja gymnasium också.

Annars måste jag säga att jag så inte har tid att vara sjuk. Nationella kommer, skelleftå resan imorn, troligen både middag och match på söndag, träningar och annat kuligt! som jag icket har någon lust att missa, eller lust att tillbringa i ett risigt och sjukt tillstånd. Denna sjuka gör mig mycket irriterad, imorse fick jag ett smärre utbrott för att jag inte kunde hitta några hårnålar, jisses säger jag bara, I need to bli frisk!

Okej, detta blev ett väldigt drygt och sjukigt inlägg, kan iallafall trösta mig att vi nu har både apelsin och vanlij té hemma, Y!

Bjuder på en bild också! från söndagens innebandy cup med flickor 00/01!


Kommentarer
Postat av: klara

shit vad långt hår du hade på den här bilden! :D inte har jag sett att du hade så långt hår? ;) fint!

2009-02-11 @ 23:30:52
URL: http://klaranordstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0