Jag bits inte

Idag har jag för första gången i mitt femtonåriga liv solat solarium. Har försökt undvika sånt, tills nu. Tyckte typ det var läskigt haha, fast resultatet blev bra och det var ändå rätt skönt.

Idag började skolan, det gick ändå bättre än väntat, nästan nästan så att det till och med var lite små trevligt. Nästan alltså.

Ikväll har jag inga planer, ännu. Kanske försöker skriva lite på svenska krönikan, om jag lyckas skrapa ihop en någorlunda bra början det vill säga.


Eve tycker jag ska börja med dagens kläder, eftersom jag inte ids ta kort nu och dessutom ser jag ut som en kråka, så kan jag nu beskriva vad jag har på mig, en svart tajt tröja från HM, väldigt nos och ett par svarta mjukis byxor från Canadien. Håret är uppe i världens tjofs, så jag blir väl en sisådär 5 cm längre med den. Smycken är dem vanliga i silver, halsbandet från Pontus, armbandet som är lite grövre, örhängen med en diamant sten och slutligen norrbottensringen  från Evelina, this is the way I like it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

svenska krönikan, har vi sånt?! :P

2009-01-08 @ 22:56:07
URL: http://annyy.blogg.se/
Postat av: Petronella

Hej!! Vet du var man får tag i den ring du visar...jag har en i guld, men vet att den finns i silver oxå!! Berätta gärna det för mig!! Kan man hitta någon hemsida?



Maila murvel[email protected]

2009-01-28 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0