rumpaaaa

Jag har varit och sprungit, och duschat. Väldigt skönt, så här efter.

Igår var jag i pch kikade på asos. Jag är kär, kär, kär! över väger just nu att lägga en tredjedel av min (magra) förmögenhet på skor. Hmm, detta tåls att övervägas!

Idag kommer M&M hit på middag, eller snarare lunch kanske. Dem kommer hit klockan två iallafall. Sen klockan fyra är det basket för min del. Har gratis biljetter så varför inte liksom? Har redan nu bestämt att jag ska slopa parkasen och gå dit i skinnjackan. För jag kan inte kontrollera parkasen, det är som en kropp utanför min kropp, och det gör sig inte bra i stora folksamlingar. För att inte tala om när man ska kissa, jisses, det är inte okej! Oh well så nu kommer jag få huttra i min skinnis när termometern visar 7 grados. Men, men jag har ingen annan än mig själv att skylla!

Egentligen borde jag gå och börja göra mig klar, äldre människor brukar ha en viss tendens att dyka upp lite tidigare än angiven tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0