Si, vilken helg!

Helgen var väldigt nos. Fin match på lördag och vinst mot tväråselet! fin kväll på porsön sen. Vi åt på pizzerian och jisses vad det smaka gott! och flott!

På söndag var det mini cup med flickor 00/01. Det var faktiskt över förväntan. Helt okej och på något sätt ändå lite roligt. Efteråt for jag till Pontus. Eller först for jag till ishallen och därefter till Pontus- Han fyllde som sagt år, Grattis i efterskott älskling! Det var mycket trevligt och lite väl emotional från min sida.

Idag är det mest skola som gällt, har varit något så hemskt trött och snart ¨så ska jag sätta igång med läxorna. Sen är det träning som gäller, och på tal om det, är det någon som sett en blå Canadien klubba, min är spårlöst borta, eller jag glömde den igår i hallen. ajaj.



COACH V(ickan)



STILIGT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stysan, de var en salming klubba..

2009-01-26 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0