snälla, livstecken någon?

Tina, än har jag inte svikt dig.

Idag gjorde jag och eve något som hela Luleå redan gjort före oss, vi gick och såg twilight. Man har ju hört så mycket om filmen, att den ska vara så bra, men ärligt talat vet jag inte om den var bra eller dålig, den var fan bara konstig. Under filmen åt jag morötter (!!!). Man kan ju tycka att morötter skulle vara sådär mättande, men si det är det inte. Så jag var vrålhungrig när vi steg ut ur biosalongen, vrålhungrig och kissnödig. Det sista gick dock att rätta till fort, men det andra var tvungen att vänta ett tag.

Så när vi sitter där på nian hem så ringer jag hem för att kolla vad som serveras till middag. Och illa illa illa nog är det lax. Jag tyckte så synd om mig själv då. jisses. Och jag visste precis hur det brukar låta. Jag kommer instormandes genom dörren och är as hungrig. Bland det första som kommer ur min mun är frågan vad det blir till middag. Och när svaret blir lax kan jag inte låta bli att liksom sucka ur mig, " Varför äter vi alltid fisk" och så kommer alltid svaret från min mor, " men det var ju jätte länge sedan sist vi åt fisk".

Säger bara, fisk in my ass. För övrigt så fick jag pasta och kött till middag, gottttttttttttttt!


Kommentarer
Postat av: Tina!

Lax är ju gott :D

2009-01-03 @ 22:25:56
URL: http://colafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0