talk

Igår klockan 15.00 for buss 20 mot umeå. På den bussen satt jag, Eve och Sofie. Vi skulle till skellefteå och se hockey. Rackarns så kul! måste medge att jag är något så förfärligt trött idag dock.

Dagen har för övrigt varit mycket dryg. Har försökt plugga lite matte. Utan större framgång dock. Nu är jag less, har verkligen inte motivationen. Tog mig en kopp te istället. Så mycket trevligare!

Annars börjar jag bli less att tillbringa mina fredagkvällar framför plugget. Fast sen är det skönt att det är bortgjort, men iallafall. Hade en tanke om att kanske gå ihop och se lite film? flickor 9A, det var TOK för länge sedan!




SKELLEFTEÅ KRAFT ARENA, dock inte igår utan i höstas :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Borde verkligen hitta på något i våran klass, med tanke på att det bara är några månader kvar vi har tillsammans också.

2009-02-01 @ 11:37:23
Postat av: Amanda

skellefteås arena är så himla mycket finare än vad luleås är! :O



Minnen där stina =)<3

2009-02-01 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0